Contact us Support 

Yli 90 %:lla on ylläpitosopimus - Miksi ylläpito kannattaa?

BLOG | 3.10.2016

Article header image

Yli 90 % asiakkaistamme luottaa ylläpitosopimukseen. Se takaa sinulle asiantuntevan tukipalvelun sekä aina uusimmat versiot ja ohjelmistopäivitykset.Toimivan kokonaisuuden avulla säästät sekä työaikaasi että rahojasi, ja tällöin pystyt keskittymään vain ja ainoastaan olennaiseen.

Pidä työkalut ajan tasalla...

Versiopäivityksen yhteydessä ohjelmaan julkaistaan vuosittain satoja uudistuksia. Nämä sisältävät joko parannuksia olemassa oleviin ominaisuuksiin tai kokonaan uusia ominaisuuksia. Jotta ohjelmiston toimintavarmuus säilyisi moitteettomasti ympäri vuoden, korjauspäivityksiä ilmestyy aina muutaman kuukauden välein. Ylläpitoasiakkaana pääset tietenkin myös vaikuttamaan ohjelmiston kehitykseen ja ehdottamaan parannuksia seuraaviin versioihin. 

Lisäksi uusin versio osaa avata virheettömästi kahden edellisen pääversion tiedostot. Myös Windows-päivityksien jälkeen voidaan taata ohjelman toimivuus.

Tukipalvelu takaa sinulle kokonaisvaltaista apua, jonka avulla haasteellisetkin ongelmat saadaan ratkaistua ammattitaidolla. Tekniset asiantuntijamme pystyvät ratkaisemaan niin teknisiä ongelmia, kuin myös opastamaan oikeiden työkalujen käytössä, sekä antaa vinkkejä kustannustehokkaaseen työskentelyyn. Tarvittaessa etäyhteysohjelman avulla saadaan nopeasti yhteys asiakkaan koneelle, ja tällä tavalla päästään käsiksi suoraan ongelmaan.

 

...ja pysy itse ajan hermolla!

Versioseminaareillamme saat helposti yleiskuvan siitä, mitä uusia ominaisuuksia SOLIDWORKS on vuoden aikana kehitellyt. Ylläpitoasiakkaille maksuttomat tilaisuudet ovat myös hyvä ja helppo tapa tulla tapaamaan työntekijöitämme henkilökohtaisesti. CadWorksin jokavuotinen versioseminaarikiertue starttaa Kuopiosta 4.10.2016 ja kiertää tänä vuonna kahdeksalla paikkakunnalla.

MySolidWorks.com -sivusto kokoaa yhteen kaiken SOLIDWORKS-käyttäjän tarvitseman sisällön verkosta. Siellä voit katsella opetusvideoita, suorittaa sertifiointeja, ladata SOLIDWORKS-malleja ja hakea tietoa foorumeilta ja blogeista.

 

Laadukasta ja palkittua palvelua

Ohjelmistoylläpidon avulla varmistat että saat kaiken irti SOLIDWORKS -ohjelmistosta. CadWorksin asiakkaista yli 90 %:lla on voimassa oleva  ylläpitosopimus ja tyytyväisyyskyselyissä olemme pärjänneet aina hyvin.  Vuonna 2014 CadWorks palkittiin Pohjois-Euroopan SOLIDWORKS jälleenmyyjien parhaana asiakastyytyväisyydessä ja ylläpitopalvelussa.

 

 


YOU MIGHT ALSO BE INTERESTED


Article thumbnail
Blog | 18.8.2017
Muutosprosessi haltuun! PDM-järjestelmä takaa sujuvan ja oikea-aikaisen tiedonkulun
Kun tuotteessa huomataan muutoksen tarve, on yleensä tarpeen tiedottaa siitä välittömästi. PDM-järjestelmä on erinomainen muutosprosessin työkalu takaamaan, että tarvittava tieto kulkee oikea-aikaisesti kaikille sidosryhmille.
Read more
Article thumbnail
Blog | 19.2.2019
Mahdottomasta mahdollista – nesteen pinnan simulointi Free Surface -analyysillä
Virtaussimuloinnissa on pitkään pitäydytty tilanteissa, joissa tutkittava kappale on kokonaan tietyn aineen ympäröimänä. Kahden eri aineen välistä rajapintaa ei ole voitu simuloida, mikä on merkittävästi …
Read more
Article thumbnail
Blog | 11.12.2020
3DEXPERIENCE Works – yhdistää tiedot ja tekijät pilvessä – Osa I
3DEXPERIENCE – Entistäkin enemmän mahdollisuuksia Lyhykäisyydessään 3DEXPERIENCE on konfiguroitava alusta pilvessä, jossa voi hallinnoida kaikkea suunnitteluun liittyvää dokumentaatiota, ja miksei myös muuta dataa. Suunnitteludatan lisäksi …
Read more