Ohjelmistotoimittajan roolia sujuvan käytön takaamisessa ei voi korostaa liikaa. Hyvin toimiva tukipalvelu on meille ylpeyden aihe ja erotumme sillä kilpailevista ohjelmistotoimittajista. Tukipalvelu ja koulutus työskentelevät läheisesti yhteistyössä, joten tuessa saamamme asiakaspalaute voidaan ottaa nopeasti huomioon kurssiemme sisällössä.
Suosittelemme, että rekisteröidyt tukiportaalimme käyttäjäksi osoitteessa https://support.cadworks.fi/. Portaalin kautta on helppo lähettää tukipyyntöjä ja seurata niiden tilaa. Puhelintuki päivystää arkipäivinä kello 8.00 - 16.00 numerosta (010) 835 7350.
Käyttäjät saavat neuvontaa kaikissa SOLIDWORKSiin ja muihin edustamiimme ohjelmiin liittyvissä kysymyksissä CadWorks Oy:n tukiportaalissa, puhelimitse tai sähköpostitse. Kiireellisissä tapauksissa puhelin on paras yhteydenottoväline. Tukipalvelu on suunnattu kurssit käyneille käyttäjälle. Tämän ansiosta palvelumme ei kuormitu ja odotusajat pysyvät lyhyinä.
Tukipalvelu auttaa myös mallinnusteknisissä kysymyksissä. Mallinnusapuun kuuluu kaikki sellainen neuvonta, jonka tukipalvelun päivystäjä voi päivän aikana tehdä muun tukityön ohessa. Jos kyseessä on useiden tuntien työ, annamme siitä erillisen konsultointitarjouksen.
Käyttäjille tarkoitettu nykyaikainen tukiportaali on tärkeä osa tukipalveluamme. Se pitää kirjaa meille lähetetyistä tukikysymyksistä, ja sieltä voi käydä tutkimassa laite- tai näytönohjainsuosituksia, usein kysyttyjä kysymyksiä, ohjeita yms. Pääkäyttäjät näkevät halutessaan keskitetysti kaikki yrityksestä lähetetyt tukikysymykset ja niiden tilan.
Käytössämme on etäkäyttöohjelmat, joiden avulla asiakas voi antaa päivystävälle tekniselle asiantuntijallemme koneeltaan näkymän, mikä usein nopeuttaa ratkaisun löytymistä. Heti kysymystä lähetettäessä mukaan kannattaa liittää ongelmamalli tai kuvaruutukaappaus. Tiedostokooltaan suurten kokoonpanomallien lähettämiseen käytössämme on tietoturvallinen tiedostonsiirtoportaali. Kun asiantuntijamme näkee itse mallin, ongelmiin päästään nopeammin ja helpommin käsiksi.
Osa uusista lisäsovelluksista vaatii lisenssikohtaisen ylläpitosopimuksen voimassaolon. Esimerkiksi kaikkiin SOLIDWORKS CAD -lisensseihin sisältyvät Visualize Standard ja CAM Standard -ominaisuudet ovat käytettävissä vain kun SOLIDWORKS-lisenssi on ylläpidossa.
Ylläpitopalvelulla varmistatte, että teillä on aina käytössänne tehokkain mahdollinen ohjelmaversio sekä sen, että se on yhteensopiva muiden Windows-ohjelmien ja viimeisimpien Windows-päivitysten kanssa.
Ylläpitopalvelu sisältää uudet ohjelmistoversiot. Ylläpitopalvelun lisäksi asiakkaalle ei tule lisäkustannuksia erillisistä maksullisista ohjelmistopäivityksistä. SOLIDWORKS julkaisee 3D CAD-ohjelmasta vuosittain uuden pääversion. Samassa yhteydessä myös muista SOLIDWORKS–ohjelmistoista, kuten PDM, Simulation, Composer ja Electrical, julkaistaan uudet pääversiot.
Ylläpito sisältää lisenssikohtaisen oikeuden ladata ja asentaa SOLIDWORKSin korjauspäivitykset (Service Pack), joita julkaistaan keskimäärin 5-10 kpl / vuosi. Kriittisiä korjauspäivityksiä julkaistaan myös edelliseen pääversioon. Ylläpitoon kuuluu myös pääsy SOLIDWORKSin tarjoamaan tukiportaaliin, webcasteihin ja mallikirjastoihin. Lisäksi on käyttäjäkohtainen mahdollisuus suorittaa CSWP (Certified SOLIDWORKS Professional) -testi.
Edustamamme tuotteet kehittyvät koko ajan voimakkaasti. Jokaiseen SOLIDWORKSin uuteen pääversioon tuodaan yli 200 uutta ja parannettua ominaisuutta joka vuosi. CadWorks esittelee uutuuden eri puolilla Suomea järjestettävissä ja asiakkaille maksuttomissa versioseminaareissa.
HOW OUR CUSTOMERS HAVE BENEFITED FROM THE PRODUCT